LTC De Vijverberg is de oudste tennisvereniging van Doetinchem.

Tennis is een prachtige sport. Je kunt het doen wanneer je er zin in hebt. Het biedt een stukje ontspanning en sporten is belangrijk om ‘body and mind’ gezond te houden. Dus we willen zowel jeugd als senioren verwelkomen op onze mooie Vijverberg. De club is ideaal voor mensen in de regio. Heerlijk sporten en ontspannen in de bossen, om de hoek. Wie wil dat nou niet?

LTC De Vijverberg is de oudste tennisvereniging van Doetinchem, maar met de modernste accommodatie. Onze vereniging is actief en organiseert tal van activiteiten. Zowel de recreatieve speler als de doorgewinterde competitiespeler voelt zich thuis op de baan en in ons fantastische clubhuis. Wat velen niet weten is dat onze banen het hele jaar door bespeelbaar zijn.

Contributie

€195

Senior ben je met ingang van het jaar waarin je 18 wordt.

*Actie eerste jaar: €165,-

Junioren & Studenten

€86,50

Junior ben je tot het jaar waarin je 18 wordt.

* Eerstejaars lidmaatschap geldt voor leden wie voor het eerst lid worden bij LTC de Vijverberg of minimaal een jaar geen lid zijn geweest. Dit is een actietarief welke geldt voor de eerste contributie. Bij verlenging van een lidmaatschap gelden de reguliere tarieven.

Bardienst
Ben je boven de 18 en vind je het leuk om af en toe een bardienst te draaien, dan kun je dit aanvinken op het inschrijfformulier.

Competitie lid
Geldt enkel voor degene die lid is bij een andere tennisclub en bij LTC de Vijverberg een competitieteam komt versterken. Het aanmelden als competitielid kost €29,50 per competitie. Geen vrij tennissen mogelijk.

Introductie
Als lid van LTC De Vijverberg mag je een introducé meebrengen (met een maximum van 3x per jaar). Daarna zijn de kosten €7,50 p.p. Introducees onder de 18 betalen €5,00. Het lid heeft de plicht de introducé aan te melden bij de penningmeester. Ook dien je in de KNLTB Club app de naam als gastspeler in te voeren.

Afhangen banen
Om te kunnen tennissen is het verplicht om vooraf digitaal een baan af te hangen. Dit ten behoeve van o.a. de kwaliteit, lidmaatschap controle en duidelijkheid voor je medeleden. Hiervoor dien je de KNLTB Club app te installeren op je mobiel.

Baanhuur
Ben je geen lid, maar wil je toch tennissen op onze banen? Dat kan!
Het huren van een baan kost €20,- per uur per baan. Meld je vooraf bij de penningmeester.

Tennisles
Geïnteresseerd in tennisles? Bekijk hier de verschillende lessen.

Opzeggen lidmaatschap
Het lidmaatschap loopt van 1 april tot 1 april en wordt jaarlijks automatisch verlengd. Tussentijdse opzegging is mogelijk, er wordt echter geen restitutie van de contributie verleend. Let op: beëindiging van het lidmaatschap moet je uiterlijk op 31 december van het lopende jaar schriftelijk of via e-mail melden aan: ledenadministratie@ltcdevijverberg.nl. Je bent verplicht de contributie te betalen als de afmelding niet vóór 1 januari is doorgegeven!

Geïnteresseerd in een lidmaatschap?

Meld u zich dan vandaag nog aan.