Tennisles

De tennislessen worden op LTC De Vijverberg in samenwerking met Kei-Fit gegeven.

Met groot enthousiasme leveren ze het volgende:

• Training van jeugdleden; waarbij verder wordt gekeken dan de eigen club om jongeren zo breed mogelijk leeftijdsgenootjes tegen te laten komen.

• Training van seniorleden.

• Organiseren en begeleiden van activiteiten anders dan tennistrainingen ten gunste van elkaar leren kennen en collectief.

• De filosofie van Kei-Fit is dat tennis geen seizoensport meer moet zijn, maar een doorloop van het hele jaar.  Zij kunnen in hun hal overdekt en beschermd de lessen bij slechte weersomstandigheden continueren. Dit zie je ook terug in hun constantheid van lesgeld, zodat ook in de zomer bij slecht weer, het naar binnen gaan geen onverwachte kosten geeft.

Wil je nader geïnformeerd worden, stuur een mailtje naar:

tennis@kei-fit.nl

Het inschrijfformulier is hieronder te downloaden.

boris-misevic-dWuid6HMrjU-unsplash.jpg

Trainers

Kei-Fit is het trainersgezicht van de Vijverberg. Echter, om trainers van buitenaf naar redelijkheid een kans te geven om te trainen, op het weer meer gepromote gravel, is een protocol opgesteld. Bij verwarring of twijfel zal Kei-Fit altijd de voorkeur genieten en het bestuur bepalend zijn.