Online Inschrijven

Leuk dat je lid wilt worden!
Met het invullen en versturen van het formulier meld je je aan als nieuw lid. Voor mini's en junioren wordt altijd een akkoord bij de ouder/verzorger gecontroleerd door de ledenadministratie. Voor de contributie(s) gelden de bedragen zoals vermeld op de pagina “Lidmaatschap”. Na een eventueel introductie-aanbod wordt het lidmaatschap automatisch verlengd tegen de geldende reguliere contributie.
Het lidmaatschap wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. Een eventuele opzegging dient uiterlijk 31 december van het lopende verenigingsjaar bij de ledenadministratie binnen te zijn.

Zonder een geldige pasfoto (3,5 x 4,5 cm) kan de inschrijving niet plaatsvinden. Deze kan direct aangeleverd worden via deze pagina of los verstuurd worden via email naar ledenadministratie@ltcdevijverberg.nl.

Neem voor vragen of meer informatie over het lidmaatschap contact op met onze ledenadministratie.

Sinds 25 mei 2018 hebben ook wij in het kader van de GDPR/AVG Wetgeving een Privacy Policy geformuleerd waarin staat beschreven hoe wij met de persoonsgegevens omgaan. Daaruit volgend hebben wij een toestemmingsverklaring opgesteld waarin u toestemming geeft voor verschillende gegevensverwerkingen.