Esdoornlaan 24a

Bert, Ruud & Erhan

technischecommissie@ltcdevijverberg.nl

Tennislessen

De tennislessen op LTC De Vijverberg worden in samenwerking met Kei-Fit gegeven. Wil je nader geïnformeerd worden, stuur een mailtje naar: tennis@kei-fit.nl

Vrijwilligers

De vereniging kan alleen effectief bestaan dankzij de vrijwillige inzet van haar eigen leden. We doen er samen ons best voor om de diverse commissies en rollen adequaat bezet te hebben en te houden en de vrijwilligers hiervoor actief te benaderen, waar nodig en gewenst te begeleiden en natuurlijk gepast te waarderen. Er zijn diverse groepen en commissies met specifieke doelstellingen en taken, bezet met vaste leden. Daarnaast zijn er de nodige vrijwilligers die op afroep meehelpen bij activiteiten. Wij kunnen altijd nieuwe vrijwilligers gebruiken!

Onze club sponsoren?