Lidmaatschapsvoorwaarden

Wijzigingen: Wijzigingen (adres, telefoon, e-mailadres, e.d.) moeten zo snel mogelijk worden doorgegeven aan de ledenadministratie, bij voorkeur via e-mail (ledenadministratie@ltcdevijverberg.nl).

Blessure: Mocht je door een blessure of zwangerschap langer dan een half jaar niet kunnen spelen, dan val je in onze calamiteitenregeling en wordt een deel van de contributie in mindering gebracht. Een verzoek daarvoor moet worden opgestuurd naar de ledenadministratie. Het bestuur beslist hierover.

Opzeggen: Het lidmaatschap loopt van 1 april tot 1 april. Tussentijdse opzegging is mogelijk, er wordt echter geen restitutie van de contributie verleend. Let op: beëindiging van het lidmaatschap moet je uiterlijk op 31 december van het lopende jaar schriftelijk of via e-mail melden aan: ledenadministratie@ltcdevijverberg.nl. Je bent verplicht de contributie te betalen als de afmelding niet vóór 1 januari is doorgegeven!