Toestemmingsverklaring

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u graag informeren over de vereniging, sportactiviteiten en dergelijke. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van u gerelateerd aan tennis, op het internet, apps, en social media plaatsen.

Ik geef de vereniging toestemming voor de hieronder gegevensverwerkingen:

- Mij benaderen voor clubactiviteiten, sportieve activiteiten van derden, bijvoorbeeld andere sportverenigingen of dienstverleners;

- Het publiceren van tennis gerelateerde foto’s en/of filmpjes van mij op internet, apps, nieuwsbrief en social media;

- Het beheren van mijn pasfoto t.b.v. de KNLTB spelerspas;

- Mij gedurende 25 jaar na beëindiging van mijn lidmaatschap te benaderen voor bijvoorbeeld een reünie of bijzondere gebeurtenis.

- Het beschikbaar stellen van mijn naam, telefoonnummer en e-mailadres aan de KNLTB benodigd voor inschrijving en aan andere leden zodat zij mij kunnen benaderen.

Mijn toestemming geldt alleen voor de hierboven beschreven redenen, gegevens en organisaties. Voor nieuwe gegevensverwerkingen vraagt de vereniging mij opnieuw om toestemming.

Ik mag mijn toestemming op elk moment intrekken.