Corona Update

Vanaf 19 december is de harde lockdown ingegaan. Bijna alle sectoren moeten sluiten behalve essentiële winkels en apotheken. Ook binnensportlocaties moeten sluiten. Buiten sporten blijft mogelijk tot 17:00 uur. De maatregelen gelden voorlopig t/m vrijdag 14 januari.

Wat houdt dit nu in voor ons?

• Voor volwassenen vanaf 18 jaar is buiten tennissen toegestaan met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand (excl. leraar). (De KNLTB zoekt nog uit of dubbelen wel/niet is toegestaan)

• Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar kunnen buiten tennissen en onderlinge wedstrijden spelen op de eigen club.

• Competities worden per direct stilgelegd.

• De kantine, kleedkamers en douches zijn gesloten. Er mag wel gebruik worden gemaakt van de toiletten (bij hoge nood).

Lees hier alle maatregelen voor de sport: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/cultuur-uitgaan-en-sport/sport

Al met al geeft de lockdown tot 14 januari beperkingen, maar nog steeds kunnen we blijven tennissen, als de weergoden ons tenminste goedgezind blijven!

‘De Vijverberg’ Open Toernooi 2022

Clinic 'Tennis the World' en Après-corona